Nattliga budskap

Publicerad 2012-09-10 08:35:00 i Allmänt,

Inatt så drömde jag väldigt mycket. Flera olika drömmar med samma budskap.Att någon man älskar ska tas ifrån en eller  glöms och att det inte är möjligt att få vara tillsammans.Jag drömde att jag hade glömt att ge en betydande person informationen att en nära person till honom hade gått bort och vi satt alla på begravningen när jag kom på det. Sedan drömde jag att personer jag älskade var i skepnader av olika djur och att dem sprang bort eller försvann. Den sista drömmen jag kommer ihåg var att alla försökte övertyga mig om att T hade det bättre någonannanstans. Vi låg på ett fält en svensk sommarnatt med höga granar runtom och en mörk himmel, han skyddade mig mot skuggor som skulle ta honom ifrån mig.

Igår var vi på La plage och drack cocktails i St Juliens, det var trevligt.Det ligger precis vid vattnet och det var skönt att komma ut lite. J får mig alltid att skratta och blinka som en fyr.Jag började skissa på min utbildning igår som jag ska hålla på torsdag. Jag har mått dåligt över det i snart en vecka. Nu har jag mått dåligt över det så mycket att det inte känns lika jobbigt längre. Det var skönt att jobba helg och nu när alla andra har måndag så har jag onsdag! Det bästa är när J har kört hem mig så jag kan kolla på mysiga pogram och äta fruktost i sängen. Jag kan slappna av när jag vet att jag ska göra något viktigt sen.Börjar 11 idag och idag ska jag försöka ha tålamod och försöka lägga min energi på rätt saker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela