Stickig

Publicerad 2012-10-03 12:58:00 i Allmänt,

När jag öppnade ögonen imorse så kändes det som vanligt och ganska mysigt eftersom Lill-traktorn hade kurat in sig i min armhåla och låg och snarkade så kinderna fladdrade.

Ju fler minuter som passerade under morgonen så började jag känna mig stickig.
När jag kom till jobbet så blev jag arg och nu är jag ännu argare.
Nu är jag så arg att det känns som jag sitter i ett litet kassaskåp och känner mig som ett åskmoln.
Jag har låst ute alla andra rimliga tankar, känslor och personer.
 
Undra vart ilskan kommer ifrån?

Idag ska C köra mig till Vet för Toby ska ta bort stygnen.
Ikväll ska jag och Sofie gå på middag hemma hos C och hennes kille.
Det blir Spaghetti Bolognese och rött vin, tror det blir trevligt.

Hoppas det går över snart.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela