Hycklaren

Publicerad 2012-11-23 14:41:00 i Allmänt,

Dagar flyter förbi som en ström efter höstregn tillsammans med vissna löv och kärlekspar under paraplyn.
Jag äter glass i solsken och älskar i månljus. Stilla, längtandes och ibland oroligt så drömmer jag.
Principer som egentligen inte spelar någon roll fångar in mig och drar åt andra sidan av mig själv, den som egentligen är någon annan. Jag önskar att jag kunde älska er i oändlighet utan att någonsin kräva något tillbaka.
Du som lämnat mig blödande, du som stod brevid och du som komma skall. Slit upp min bröstkorg och ta allt det ni aldrig kommer kunna ge tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela