Stockholm

Publicerad 2012-06-26 19:23:18 i Allmänt,

Det är mycket men det går bra.
På söndag åker jag till Stockholm inom jobbet och blir borta 1 vecka.
Känns tråkigt att missa ambassaden men det känns bra att få tillgång till H&M!
J tog hand om mig igår.Jag övningskörde för första gången och sedan somnade jag på hans soffa efter en intensiv dag. Han väckte mig och hade lagat mat.
 
Han har börjar kolla att jag äter/dricker och tar mina mediciner.
Det hjälper mig.Ikväll ska vi till hundparken i Ta' Qali.
Toby tyckte att det var roligt sist. Han sprang hinder och lekte med hundarna.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela