Kärleks gris!

Publicerad 2012-02-09 22:57:32 i Allmänt,

Han heter Toby och är en engelsk bulldog.
Jag såg honom första gången igår då han satt innanför ett stängsel vid affären och såg farlig ut.
Jag blev över förtjust och gick fram.

Han tryckte sig mot stängslet och jag klappade honom.
Idag gick jag dit igen efter jobbet och det var samma sak.

Jag stannade där en stund och ägaren kom.
Jag berättade att jag tyckte att han var helt fantastisk och jag fick gå in i garaget.
Han och två bull terriers bor där.

Jag berättade att jag kunde ta hand om Tobie lite och motionera honom.
Han har väldigt långa klor och jag sa att jag skulle ta honom till veterinären så han får klippt dem.


Jag och Toby fick gå på promenad.
Ägaren gick med på mitt förslag och jag ska ha Toby tills på söndag!

Han sa att jag skulle vara rädd om honom för han var väldigt dyr....

Det går bra hittills och Toby upptäcker och är nu ren.
Jag har beslutat mig för att ge Toby ett bättre liv.
På lördagen ska vi till veterinären.

Jag älskar honom redan.
Fina älskade lilla nyfunna kärleks gris.
Det ska bli bra.









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela