You know it!

Publicerad 2011-05-27 18:20:23 i Allmänt,

Idag har jag jobbat i vanlig ordning.
Nu har jag 2 dagars ledighet framför mig.
Jag är riktigt nöjd.

Om allt går som planerat kommer jag ha hand om secondline och skickas på utbildning i Sverige om 2 veckor.
Detta kommer vara i Norrköping så om någon har tid så kanske vi kan mötas upp?
Om jag nu kan åka. Min bror och min familj kommer före allt och alla.

Jag va en bitch idag på jobbet.
Men jag blir vansinnig när folk inte gör sitt bästa eller väntar på att saker och ting ska bli gjorda.

Förövrigt känns det som jag är ute och flyger för tillfället.
Jag mitt emellan allt och jag har liksom bäddat in mig själv långt där inne.
Hoppas det är riktigt soligt imorgon.
Då ska jag nog gå till stranden.

Hoppas att ni inte tycker det är tråkigt att jag bara skriver jobb men det är det som upptar mest tid nu.











Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela