Meddelande från våran egen glitter planet

Publicerad 2011-06-19 21:37:24 i Allmänt,

Skickar stora såpbubblor med glitter,läkande,lycka,skratt,styrka och kärlek till min kosmos mamma. 
Dom har en regnbågsfärgad yta och med dom kan man sväva över höghusen, ovanför molnen och upp till solen. Man kan åka tillbaka i tiden till lyckliga minnen, tillbaka till platser och till skratt. 
I dom kan man åka vart man vill i hela världen, vilket resmål man vill! 

Man kan även vila en stund mitt ute på havet, vila tryggt inne i såpbubblan medans vågorna vaggar. 
Kärleken runt om såpbubblan gör att den inte spricker, hur mycket något/någon än skulle försöka ta sig in. 
Det kan vara oönskade ljud, människor eller känslor, dom är utanför  våran regnbågsglittande bubbla. 
I dessa är tempraturen alltid perfekt och när du vilar på vågorna så känner du lugn och trygghet.

Jag skickar dom till dig och allt du behöver göra är att kliva in

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela