fredagen den 14:e januari 2011

Publicerad 2011-02-23 11:47:51 i Allmänt,

Min kropp är lugn nu, harmonisk,varm och Jag känner mig skyddad. Det känns som om det bara finns jag i  min alldeles egna atmosvär, där flyger jag omkring i tidlöshet och viktlöshet.Jag är inte här för till tillfredställa någon annan och jag är inte beroende av någon annan, ingen alls.

Jag är under vatten, och luftbubblorna smeker mig  över brösten och ner över magen. Jag simmar längre ner utan att vara olycklig.Här når mig ingen, precis som i den där videon.
Det dundrar förbi scener och ansikten, platser i tystnad som i den där filmen.
Munnarna rör sig av skratt, ögon som glittrar av förälskelser och saker som egentligen aldrig borde ha skett. Kameran snurrar ett varv ut över husen i Göteborg tills den snurrar runt mig och stannar framför mig.Zoomar in   mitt ansikte, det är tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela