I love electro

Publicerad 2011-04-02 10:47:25 i Allmänt,

Jag var på en helt sjuk fest igår.
Aktivister hade stödfest för att samla in pengar till bilar för att kunna hjälpa flyktingar som körs ut ur landet.
En stor lokal med riktigt högt tak,det låg i backas industiområde med elektronisk musik som pumpade ut från upphöjningen där det stod en dj.
folkvimmel, skumma människor och inte direkt något mer än så.
Kan inte minnas att jag hade speciellt kul men det var en grym tillställning.
Jag promenerade hem i nattluften.

Min säng är så skön och jag har bakfyllan från helvetet.
Lite stressad över packning och städning, eller jag är mest lat och jätte trött.Jag drar mig för att möblera om vinden och bära grejer, sen är det så mörkt och kusligt däruppe.
Jag vill bara att någon ska hålla om mig lite nu.

4 dagar kvar.


 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela