röda Converse i solen

Publicerad 2011-04-13 15:17:11 i Allmänt,





















Det är lite molning och blåsigt idag men solen är ändå framme och säger hej.
Idag har jag smygsolar och njutigt av min lediga dag.

Margaretha ligger på intensiven.
Nu är det allvarligt med stabilt, det är Ann-Louise mamma.
Hon hade precis fixat naglarna,varit hos frissan och färgat håret.
Så hon ser ut som prinsessan törnrosa där hon ligger, hon tog några egna andetag idag.
Men 15 minuter med hjärtstillestånd skadar hjärnan allvarligt och man vet inte riktigt vem hon är när hon vaknar upp.
Jag önskar och tänker på er hela tiden.










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela