Kommentarer

Postat av: <3

Publicerad 2009-05-31 11:28:50

Fått låna bärbar dator av far nu.

Odrnat en mindre o bättre bur till tjejerna. Dem sov i den i natt. :)

Och hittat ett nytt hänglås till vinden.

Så nu kanske vi slpper få syrebrist och psykanfall när man vistas hemma haha :P



Och jag och barnen har en morsdag present till dig som du ska få sen när vi kommer hem :)



Nu ska vi ut o rulla oss i gräset, och jag ska testa ett sele på Ester som mamma hade här. Hon vill bara springa iväg helatiden. haha



puss på dig min blomma

Postat av: jag

Publicerad 2009-05-31 11:31:50

Och jag ska göra allt jag kan för att din dator ska bli levande igen. Utan att något försvinner! :)

kyssar!

Postat av: A

Publicerad 2009-05-31 15:22:48

Älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela