En Fredag hemma.

Publicerad 2009-03-14 10:36:18 i Allmänt,

Det va en helt värd fredags kväll, Istället för att tvinga ut sig själv på nån klubb.
Vi målade, kollade på Barda och åt chips och sockerkaka, Och ungarna va helt underbara.
Sen kom Carro och skulle hämta dom men vi hade så trevligt så hon blev kvar till idag.
Det är barn som Hanssons och mina systrar som får en att tänka om, Jag kanske vill ha barn ändå?

Med Richard hade jag fått fina små barn.
Jätte intelligenta och söta Med fina farföräldrar med Familj.
Och en jätte bra pappa tror jag han skulle bli.
Så skulle min egen familj bli glad också.

Och med Vasif Hade jag fått helt gudomligt  vackra och glada barn.
Men mörka ögon och brunt lockigt hår.
Men det är väl det. Hans mamma hatar mig.
Men min mamma hade blivigt överlycklig.

Eller någon bög där ute som också vill ha barn.
Richard känns mest lämplig vi har känt varandra sen vi va 13.
Stackarn han har ingen aning om vad jag sitter och skriver haha.

           

        

         

Kommentarer

Postat av: Johnny

Publicerad 2009-03-14 18:11:18

Ååhh Vad fina bilder, ni är underbara!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela