Mamma läs inte det här!

Publicerad 2009-03-12 20:11:40 i Allmänt,

Josefin säger:

nej du föddes på rätt sätt du! män alltså.. de duger till en sak och det är vänskap

jag och en kompis är väldigt bittra över att vi inte ens blev lite bi


Alex säger:

Haha de håller jag med dig om!

Haha ja stackars dig..


Josefin säger:

hahaha


Alex säger:

du får ta en transsexuell kille som har varit tjej

som vet hur det är och förstår hahaah

finns massor på pride


Josefin säger:

det vore liksom pricken över i:t att bli tillsammans med en tjej för att säga "HAHA din kuk var inget å ha" till exet

iofs var det inte det men ändå


Alex säger:

HAHAHA!

nej snoppar är verkligen inget och ha!

Det är liksom..

meningslöst.. haha

sen är de klart på en kvart också då kan man lika gärna sticka sig ett par nya strumpor


Josefin säger:

de är rätt sunkiga.. de är slemmiga och luktar konstigt


Alex säger:

Haha ja fiskmat..


Josefin säger:

HAHA fiskmat?


Alex säger:

ah du vet sån där på burk.. som man ger till guldfiskar


Josefin säger:

hahaha

jag tänkte mer att pirayor kanske gillar slemmiga saker som luktar skumt?


Alex säger:

HAHAH!

Mina pirayor hade verkligen inte velat ha en snopp guppandes i akvariet..

inte ens dom..

Josefin säger:

haha


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-12 20:44:13

diggar verkligen din blogg,men vet inte varför haha;)den kanske bara passar mig :P

http://vendelaSpace.devote.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela