Sol och bad

Publicerad 2009-06-24 18:52:33 i Allmänt,

Jag har tänkt som vanligt.
Innan jag börjar förändra mig för att tillfredställa andra så ska jag faktiskt reda ut ett och annat med mig själv först.

Tjejerna har varit här sen i söndags.
I måndags va vi i Delsjön och solade och hade det gött, Jag badade inte för jag är en badkruka.
Och Idag och i Tisdags så har vi varit på Lundbybadets utomhus bad. Vi har haft jätte roligt och badat hur mycket som helst. Janni  va däremot inte mycket för att bada trots att det va varmt i vattnet hon doppade sig bara sen gick hon upp och solade. Tjejerna badade i 3 timmar dom va bara uppe för att äta och smörja sig.
Jag har fått en fin färg och det va på tiden. Jag har haft klänning på mig sen i måndags och känner mig jätte bekväm i det, Så det ska jag ha mycket oftare!

Fina dagar, Och nu ska jag gå och laga lite god mat till min hungriga familj.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som vi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela