Bitter

Publicerad 2009-07-22 13:12:06 i Allmänt,




Den här veckan vill jag döda mina grannar och skjuta grannens hund, För att dom spelar så usel musik och att min soffa förvandlas till en vibrator. Samtidigt som en annan grannes hund har separationsångest och sitter och skäller och krafsar och det känns som han sitter i mitt huvud och gör det. Grannen till höger slår sina barn och vägrar öppna dörren när man ringer på, samtidigt som rädda barnen, Brist och socialtjänsten inte bryr sig ett skit och ber en återkomma när man vill göra en anmälan.
Och att jag är så jävla trött att jag blir invalid.

Shit jag har inget liv..

Kommentarer

Postat av: Johnny

Publicerad 2009-07-25 03:45:26

Skjut bara skjut...! ;-)

Hoppas vi ses imrg på freakshow, har ordnar utklädsel :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela