Älvor

Publicerad 2009-01-29 12:31:03 i Allmänt,

guuuuuuuuud guuuuuuuuuud! ( sunnes sommar)
jag orkar inte stääääääääda, men jag vill.
Therese mamma kommer och äter här idag och då passar det ju alldeles perfekt men en glad janni vid bordet , så hon ska sova över :)

http://yourpalal.bilddagboken.se
fasen va mycket folk man hittade och vilka gamla bilder de finns på en.
josefin har bilder från 2006 när vi gick i skolan, hemska but still!

målade lite i köket igår, det blev 2 älvor över spisen med insperatin från filmen spriderwick.
Jag och Therese hade pratat om det att det skulle vara fint.
Så när hon gick till stadsbiblioteket så  bubblade allt de kreativa i mig och jag kunde inte hålla mig, Så jag bara gjorde det med winnerbäck på hög volym.
sen mitt upp i allt blev jag nervös över vad therese skulle säga.
Men sen kom hon hem och blev jätte glad :) och jag ska lägga till lite på dom.
Hon sa att hon kände på sig att jag hade gjort det :P
ska ta kort när therese kommer hem.

ciao....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela