jag kommer inte kommer säga förlåt

Publicerad 2009-01-20 15:41:59 i Allmänt,

Rebecka och Daniel är i Serbien så vi passar hundarna Alva och snigel, Helt underbara men dom prövar gränser och ibland blir man trött! Och den ena utmanar den andra och Alva lurar med Snigel på alla sina bus.
Idag har vi städat hela dagen och det är så skönt när det är rent!
Mamma kommer sen med Sharon från England och jag tycker det är så jobbigt att behöva prata Engelska!
Speciellt nu när det va ett tag sen, det känns så himla fult när man ska prata och man bara hör hur all Göteborska flätas in i meningarna.

-Häälloo haaw aaarr jo sharon?!

Rickard kommer sen också, mammas bil har gått sönder så han hjälper till som vanligt och kör Sharon till flygplatsen.
han är bara för snäll, Och jag hoppas verkligen att han säger nej om han inte orkar  fast inte idag för nu har han redan sagt ja ;) Men i övrigt!

Och jag och Therese har en plan hur man kan få stanna hemma på dagarna och få pengar ändå.
Men ska planerna lite mer och läsa på lite innan jag berättar hur :)

Va hos pappa i förrgår sov över det va jätte skönt att träffa honom
Han va ovantligt glad också :) Först ringde jag och sa att jag inte skulle komma men sen ändrade jag mig och tog med mig alla djuren och åkte ut till möndal och träffade lillebror Victor lite också.
Det va 2 hundar, två råttor och en underlat, ett zoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela