Pengar rullar in som det ska, det går bra nu..

Publicerad 2009-08-08 12:34:05 i Allmänt,

Jag är numera anställd och börjar jobba på måndag.
Och det duger tills vidare! Martina ska på interjuv på måndag också, Hoppas att hon också får det..
Snart börjar kulorna rulla in igen, Det känns skönt.
Ska börja övningsköra nu i Augusti också, Det börjar hände lite saker igen.

Nu ska jag kravla mig upp efter gårdagens och sen ska jag ut igen!
Men innan det ska jag njuta av solen!

Grattis till Åhman som fyller 21 idag!
Hoppas att  Madonna inte gör dig besviken.


Kärlek!



Kommentarer

Postat av: Åhman

Publicerad 2009-08-10 02:16:48

Tack. Såhär i efterhand blir jag mer och mer frälst i Madonna. Snart kanske jag även börjar gråta ;o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela