Tunnelbana i Göteborg!

Publicerad 2008-10-24 09:41:18 i Allmänt,

förövrigt en helt chill  vecka!

Onsdag: Jag mirre och Amanda satte upp plansher för tjejfesten på lördag, sen fikade vi och jag fick varmchoklad av amanda :) sen satte vi upp  några till.
Sen gick vi till röda rummet och snackade och drack öl, sen lite bk på detta va.
Sen blev det självklart rockbaren va trååårr doo?  oh yes och där träffade vi Lisa och patte, men mirre stack hem för hon skulle till soc på morgonen. Jag och Amanda slutade på en fest ute i Hammarkullen!
Och när jag vaknade och skulle ta mig hem insåg jag att de va en liten minitunnelbana där ute!
och då va det ju genast

Torsdag: Åkte hem från hammakullen i morgonsolen, arbetsinterjuv, kom tillbaka hem och vi somnade på soffan båda 2, sen badade vi, köpte glass för våra sista slantar! och sist men inte minst varma mackor, sen somnade jag i soffan igen.

Idag: Idag är idag och jag vet inte vad framtiden har att ge, förutom att jag ska ringa och tacka ja till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela