Hemmafru

Publicerad 2008-10-20 14:37:00 i Allmänt,

11.00

ja va kan jag säga..
har pecis kokat mig lite makaroner och köttbullar, de där kändes jävligt  gramatiskt fel, Men om min gamla svenska lärare hade läst resten av bloggen hade hon nog tagit sig för hjärtat och fallit död ner, om hon inte redan är död.
Jag känner mig jävligt trött på mig själv, du vet när man blir trött på att höra sin egen röst eller när man tröttnar på sina egna tankar,Eller att jag alltid tar den lättaste vägen.

Ska tillbaka till min gamla arbetsgivare idag, han vill ha tillbaka mig så ska dit och säga hey hey hey!
Och jag vet att han kommer fråga 1000 frågor varför han ska anställa mig igen, bara för att vara svår.
Fast kommer ändå få det.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14.28:  Pratade med Jessica som fyllde mig med hopp, sket i de gamla företaget  idag och sökte 10 nya sälj jobb.
Så har jag städat större delen av dagen, köket, vardagsrummet i vårat rum.
Så har jag varit ute me hunda skrället och handlat mat  och snart ska jag gå och snatta tamponger och boka tvätttid.
hemmafru power!

så är det ett sånt mysigt höstväder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela