Måndag och Tisdag

Publicerad 2008-05-27 23:06:19 i Allmänt,

Åkte in till stan fixade kort till min legitimation och beställde tid för en synundersökning är helt säker på att jag behöver glasögon.Köpte en filofax ska  börja skriva ner saker så de blir lite ordning på mig.Träffade jessica,  i hamnen innan vi gick till Jobbet.


Hade en riktigt dålig dag, Sålde skit dåligt och Fia bad mig dra åt helvete.

Efter jobbet stack jag och Jessica ner till Lilla bommen och drack vin och diskuerade livet,
Sen blir tillvaron lite suddig och vi stack till diamond dog. Vi var ute hela natten och promenerade i göteborgs storstads puls.Tog 6 tåget hem och gick hem och la min och sov i 3 timmar innan jag tog den underbaraste duschen, hoppade i kläderna och drog in till borås.
Träffade Emma vi gick på stan och tog oss en burgare i stadsparken i den underbara solen och pratade.
Tillbaka på tåget in till Göteborg,Somnade.Tillbaka upp på kontoret och jobba och sålde helt okej.
image9

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela