Torsdag

Publicerad 2008-06-12 16:57:26 i Allmänt,

legitimationen och sparkonto är fixat.
och jag blev antagen till mönstringen till lumpen.
nu ska jag bara lämna in den där jävla boken också.
och börja träna!

Ska inte festa hela helgen utan går ut på fredagen sen ska jag vara hemma och ta de lungt
barnvakt ska jag vara också.
Och idag ska jag hälsa på min farsa som fyller 43 år va och få honom att känna sig gammal
men också säga att jag älskar honom och idag kommer jag stå ut med att ett 3 minuters samtal kan innehålla allt från min ekonomi, mitt festade mitt snus och att jag är med tjejer, att jag inte tränar och att jag aldrig hälsar på honom och aldrig hör av mig men han är den bästa av bästa pappor och jag älskar honom!

HÖR OCH HÄPNA GOTT FOLK.
nu är de fuffens i göringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela