Fredag!

Publicerad 2008-06-27 11:40:52 i Allmänt,

Kom in hit till jobbet vid 10 och satte en order..
Kunden ringde till kundtjänst och ville att jag skulle sälja in hennes man också..
Det va kul det är inte ofta kunderna kommer till säljaren, så det va bara till att göra bandningen. sweeeeeeet!
För tillfället ligger jag 18 order på veckan så har en bra vecka!
det innebär också att jag får timlön om jag hoppar in och jobbar på söndagen.
och om jag säljer 2 till  innan lunch så får jag mat  på restaurang!
och vi har en timma lunch idag, Och dom stack till Danmark igår.
livet leker mitt konto sviker..
snart sticker jag! Jag känner det i hela kroppen..

Ikväll får jag se vad som händer..
lets make some lööv!

Drömde konstigt inatt, drömde att jag hittade massa vackra silver ringar och jag ville ha allihop, och jag provade dom och kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha och det va lite (sagan om ringen feeling) kunde inte slita mig från dom och jag ville sitta där bland silver ringarna i solen..

RING: Ringen är sedan urminnes tider symbolen för kärlek, äktenskap och allt vad det innebär. Men ringen kan också kännas som en boja. Därför kan många gånger tolkningarna bli motsägande. Här följer en sammanställning av de vanligaste:. Av en okänd: du önskar att din vän visade sina känslor tydligare  Hitta: lycka.
jag kan faktiskt förstå lite och komma och tänka på flera orsaker till att jag drömde såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela