Alexandra

Publicerad 2008-06-30 13:15:58 i Allmänt,

Syster kom hem igår, kan inte skriva för mycket om det vi pratade om och det du gjorde innan du kom hem.
Det va kul att se dig trots att du inte va dig själv, Jag fick lite kläder och ett halsband.
Du har blivig jätte smal och förvirrande. Och man börjar undra när du står och viskar till dig själv vid datorn.
Och jag hatar när dom frågar mig saker som du inte vill berätta för dom och jag ljuger och säger att jag vet precis lika lite som dom. Och jag vet inte om jag gör rätt eller fel när jag försvarar dig och tryggar upp dom.
Men jag väntar på den dagen då du själv kommer komma till insikt, och jag hoppas verkligen att den kommer.
Jag tänker inte släppa taget om dig. Och jag hoppas att du åker idag innan dom kommer och hämtar dig som sist.
Jag kommer och hälsar på dig.

och jag ska ha en vit månad nu! Fram till pride.

take care !




Det finns en gata där alla kan mitt namn
Jag ramlar dåliga gatan fram
Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
Och det skulle ju va dans, dans, dans!

Och det är lång väg ner
Och jag skulle aldrig ramla mer
Och jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen
Nu har jag ramlat gatan klart, men jag är ändå inte riktigt lika glad - själv

För många ramlande flickor ramlar förbi
För många rammelsängar att ramla i
Människor ramlar runt på stan
Människor ramlar hårt, precis som du - och jag

Och det är lång väg ner
Och du skulle aldrig ramla mer
Och jag ramlar kär i dom som inte ens vet vem jag är
Jag har ramlat där förut, och det är mer än bara nån sorglig kliché

Och jag ramlade in på nåt diskotek
Och sen ramla jag ut, såvitt jag vet
Och jag ramla omkull och tog mig upp och sen
Ramla jag omkull igen
Ramlade in i en taxi
Mister, visa mig den maximala hastigheten!
Vart du vill, så fort du kan
Ja, vart du vill, så fort du kan
Vart du vill så fort du kan

Woooh!

Lång väg ner
Och du skulle aldrig ramla mer (och du skulle)
Och det är lång väg ner
Och du skulle aldrig ramla mer

Kör mig vart du vill
För jag ramlar aldrig hit igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela