hemligt

Publicerad 2008-07-17 23:55:38 i Allmänt,

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in then you're out
You're up then you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up
(you) You don't really want to stay, no
(but you) But you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in then you're out
You're up then you're down

Men det är annorlunda nu.
jag känner att jag kan respektera
det känns naturligt och jag vill veta mer.
och när jag tänker på det känns det som jag ska gå i tusen bitar samtidigt som en känsla av saknad och glädje
Jag har ingen kontroll över det , det känns så annorlunda den här gången.
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.
Jag vill inte ens titta åt nån annans håll, försökte men allt jag såg va du.
jag försökte men allt  kändes falskt och jag lämnade henne där och vinglade vidare i natten.
men känslan av att mitt hjärta skulle spricka fanns kvar, att jag skulle falla död ner och allt jag såg va när du log den där gången när vi satt i gräset.


sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela