måndag

Publicerad 2008-07-08 12:36:34 i Allmänt,

Åkte in till stan och jobbade drog in 4 så får gratis lunch idag!
Sen så åkte jag och Robin upp till johaneberg  och jag träffade Therese och hunden eddy men han heter egentligen Ossi men han passade liksom bättre i Eddy han lyssna på de me!
Så va vi där och chillade lite, Sen stack vi ut jag kände att jag inte pallade att ta 11 tåget hem så vi stack och spelade  biljard, Man kan säga att Theresé vann. Jag missade och dom studsade och de va inte min grej men jag ska öva!
Sen stängde dom vid 12 så då stack vi till rockbaren en sväng. Fan vilka äckliga killar.
Men jag hade skit trevligt skrattade nästan hela tiden :) Sen blev jag bjuden på mat på 7 eleven.
Sen hade vagnarna och bussarna slutat gå så vi promenerade tillbaka och vi träffade ett par som hade träffats samma kväll, gissa va dom skulle göra? Jag önskar verkligen att jag hade dragit min line som jag kom på, den hade varit kung!
 jag sov på soffan me theresé hos henes syster

Tisdag/ Idag

Sen åkte vi in till brunnsparken för hon skulle jobba fick en puss och ett linne haha!
sen stack jag till möndal och jag tog de bästa badet i mitt liv, kännt mig borta i tankar hela dagen, hon är fin.
Snart ska jag äta mat och rulla in med bussen in till stan, ännu en dag.
Skulle kollat på lägenheten idag men hon som hade den hennes katt kom ( bort) så hon kunde inte inte visa den kom de fram kvällen innan, men imorgon ska jag få visning vid halv 11, om jag inte får de så skiter jag i den lägenheten.

ler lurigt 
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela