Helgen

Publicerad 2012-06-30 22:14:24 i Allmänt,

Jag sitter äntligen i soffan under AC:n och känner mig yr.
Cathrine skulle ha passat Toby under dagarna jag är i Stockholm.
Hundarna hade börjat bråka efter att vi lämnat honom. Edina och Daniel som trots har hela sin familj här ställer upp och tar hand om Toby. Jag har fantastiska människor runt mig.Efter att det äntligen löst sig så gick jag till jobbet för att skriva ut bokningarna.Jag hade problem att checka in och få ut mitt boarding pass.Allt är äntligen ordnat och taxin bokad. Jag försöker stressa ner. Jag vet inte vart jag ska börja.
 
Helgen var fin.
Torsdags så beställde vi indiskt take away och drack vin på hans balkong.
Fredag trots att det var röd dag här så var jag inne på jobbet på morgonen.
J hämtade mig efteråt och vi hade en hel dag på Surfside med ett härligt gäng, efteråt så var vi bjuda på middag i vackra Dingli hos Greg & Ann. Denna lördag har tillbringats i Ghargur med en fantastisk man.
 
 
Tack.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela