kärleksgrisen

Publicerad 2012-02-12 23:01:08 i Allmänt,

Jag och kärleksgrisen har haft fantastiska dagar.
I Fredags så gick vi ut i solskenet och gick till en sandig Fotbollsplan nere vid hamnen.
Jag släppte lös honom och han sprang omkring, grävde, njöt och skvätte.

I lördags tog vi taxi till veterinären och han fick klippt sina långa klor.
Dom kollade hans rynkor och så fick han ny mat.
Sedan hämtade Joss oss och vi åkte på rugbylördag där Toby blev Maltas nya rugby maskot!
Alla blev tokförälskade i Toby. Han var jätte glad och hälsade på alla.
Ser fram emot att få bilderna på honom.

Idag har vi bara promenerad och myst.


Dagen tillbringades förövrigt med Gab på Golden bay, vi åt sushi och hon badade i havet!!
Jag satt på stranden och drack kaffe i min jacka.
Sedan samlade jag slipat glas i mina händer och njöt av friheten.

Jag promenerade hem från St juliens och svängde in på Black gold.
Där hittade jag Joss, hans nya lady, Brian och Charlene.
Jag har haft jätte trevligt!

Jag har även blivit Overseas nya Team manager efter att jag fått riktigt goda och hemliga nyheter..








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela