En dag som den här

Publicerad 2012-08-28 17:07:09 i Allmänt,

Ibland är det svårt att känna efter när det blir förmycket.
Jag är också en av dem som har förmågan att stapla  känslor på hög och förneka dem tills jag är redo att bearbeta dem eller ta ställning.Blir man någonsin redo? Jag tror inte det.Då kan det komma en pytteliten sak som helt plötsligt får hela världen att fallera fast du har anstängt dig så hårt för att hålla den samman.Idag är en sådan dag. På jobbet låste jag in mig på toaletten och grät som en liten flicka.Efter så gick jag ut och höll möte med alla agenter som att  ingenting hade hänt.

En sån här dag finns det inget bättre att komma hem och få två blöta bulldogkinder hängande som två gardiner över ansiktet och en knuff i sidan när det är dags att resa sig upp från golvet och försöka igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela