Känslomänniska

Publicerad 2011-09-24 17:14:12 i Allmänt,

Hej

Jag ligger på terassen och skriver.
Idag känner jag mig skör och lite ensam.
Jag är en känslomänniska och när jag förbannar mig själv för att jag kan vara så överkänslig,
Så hör jag Mia Skäringer i huvudet.

-Måste du vara så jävla överkänslig?
-Ja det måste jag! Måste du vara så jävla underkänslig?

Vackra Mia.

Ibland kan det vara så lätt att tappa bort eller att kasta bort sig själv.
Vi kastar bort varandra och det känns som att jag kastade bort mig själv inatt.

Känslan som om jag jagar mig själv bland mina egna kulisser.
Jag förväntar mig absolut inte att du ska förstå.

Just nu känns det bara som om jag inte har så mycket gemensamt med andra.
Jag vet heller inte varför jag skrattade åt artikeln i nyheter24för jag tyckte egentligen inte det va speciellt roligt.


Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela