Här är jag

Publicerad 2011-09-07 19:27:17 i Allmänt,


Fullspäckad vecka.
Ann-Louise har bland annat varit här och vi har hittat på massa skoj.

-Valetta
-trandhäng
-mat och vin äventyr.
I Valetta åt jag en skaldjurstallrik som var den godaste jag ätit på restaurangen som heter D´office.
Vi var på Gozo, Vi övernattade där på ett jätte mysigt litet hotell som heter Garden.
Vart på Peters Pool och varit i fiskebyn.

Samtidigt har jag hunnit bli singel och haft mycket på jobbet.
Jag kan inte annat än att le och skaka på huvudet.
jag är helt slut.

Jag gör intressanta observationer och växer.
Saker och ting verkar lösa sig till det bästa som vanligt.

Här kommer det lite bilder:













Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela