helgen

Publicerad 2011-10-02 19:08:08 i Allmänt,

Helgen har varit bra.

på fredags  kvällen var jag på middag med tre tjejer ifrån rugbyn.
Jag har glömt hur elaka tjejer kan vara mot varandra och mellan raderna av hånskratt och överväldigande information så hade jag ändå väldigt trevligt. I grunden vill nog alla bara bli älskade.

Igår gick fruarna Penty och storhandlade för ett mer ekonomiskt livsstil.
På kvällen va vi ett gäng som gick och åt på sushirestaurang och hade väldigt trevligt.

Idag har jag städat och sedan gick jag och Sofie på bio.
Vi satt och svor åt det lyckliga kärleksparet medans vi tröst åt popcorn och fnissade mellan våra elaka kommentarer. Vi såg filmen " Friends with benefits".

Snart ska jag gå hem och laga lite god mat, innan jag fortsätter in i min filmvärld.

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela