hallå i rutan

Publicerad 2011-05-05 14:11:05 i Allmänt,

Jag har av någon anledning inte skrivigt så mycket dom senaste dagarna.
Har hittat på massa roligt och hänger fortfarande med Jauques.

Chillat på terassen
Varit ute
varit på bio!

Det kostar 3 Euro att gå på bio.
Vi gick på 2 filmer samma kväll och var helt ensamma i biosalongen och man får dricka öl i salongen.
Man får köpa biljetterna ur en sån där lucka!
Vi har också Promenerat mycket och hängt på Café Jubilé.

Det är verkligen helt fantastiskt väder och jag är ledig i 3 dagar.

När det regnar blir hela terassen ett smatter hav och när det har torkat så ligger det orange fin sand kvar.
Det är ganska jobbigt för att man drar in det överallt.
Sanden kommer tydligen från öken i Libyen.
Och det är väldigt vackert att kolla på oväder med våran utsikt.








Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela