Tjejer överallt

Publicerad 2011-03-27 00:43:25 i Allmänt,

Tjejer överallt.
Ben som går upp till min midja, smidig, lång,elegant, långt svart hår och stilett. Jag kände mig som den lilla killen under första tryckaren på skoldansen i lågstadiet.
En kyss,en bedjan om att jag ska följa med hem.
Jag tackar nej och sover hos en annan, en dold attraktion.
Du vackra frestelse som försvann ut i natten efter långa blickar, efter all denna tid med dina skuggade ögon i din vita skjorta.Svart långt hår med blåa ögon som dansar på vackra höfter och tittar mig rakt in i själen,hon vill att jag ska följa med ut och dansa en kväll till.
Jag tackar nej men stöter på en annan på väg hem på spårvagnen som ber mig följa med in till stan efter att jag smitigt tidigt från festen där du höll om mig länge i hallen och vi planerade middag innan jag åker.
Efter två nätter i äventyr, tackade jag nej till allt och åkte hem.

Jag fullkomligt älskar kvinnor.
Jag blir hög på skönheten.

Nya låten
The xx-intro.
Flyg på den,njut av den.

Loggar ut från utelivet för den här gången.
God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela