Jag är bäst på fix

Publicerad 2011-03-30 18:17:02 i Allmänt,

Jag har haft en liten smärre kris situation sen igår eftermiddag då min hyresgäst hörde av sig och berättade att hon hade fått förstahand i Angered. Kämpat för att hitta någon som passar, fick förvånansvärt lite respons från facebook och idag la jag upp en annons på blocket samt gick igenom min telefonbok.
Jag har hittat 2 hyresgäster och den ena är en gammal klasskompis till mig från lågstadiet.
Sen har jag ytterligare 2 visningar imorgon och ska gå igenom mailregnet från bocket. Blocket är fantastiskt!
Jag åkte hem till mamma igår och idag är jag hos mormor & farfar, jag har fått en digitalkamera!
Sen gjorde mormor blåbärspaj till mig och allt har lugnat sig, nu ser dom fram emot min resa.
Även skaffat en stor och riktig resväska, en sån flashig med hjul.kommer se ut som ett proffs med den och min kamera. Har även skrivigt ut min biljett och dagarna går oerhört fort och nu är det bara 7 dagar kvar tills jag åker,hur gick det här till?

Pratade med T igår för första gången på riktigt och vi hade trevligt.
Vi pratade säkert i 1,5 timma.
Får se om jag hinner med mitt möte imorgonkväll och jag måste packa.
Idag sa jag upp mig! Har inte gjort annat än att planera och suttit i telefon hela dagen.
Jag glömde bort tiden i allt fixande innan och missade tåget till Borgstena där farfar väntade, han bara log och skakade på huvudet. Men jag sprang med den stora resväskan och en kartong på resväskan samt en i munnen.
Nu undrar ni, varför fällde du inte bara ihop dom? Det undrar jag med.

Imorgon fortsätter mitt fullspexade schema men nu ska jag krypa ihop mellan mormor & farfar i soffan, precis som när jag var liten.Försöka lugna ner mig och slappna av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela