det kommer närmare

Publicerad 2011-03-31 23:48:17 i Allmänt,

Det gör inget att det inte blev någon träff ikväll.
Efter att jag hade visat lägenheten efter hela dagens packande & plockande så snurrade allt och jag stängde av musiken, stängde fönstret och la mig på soffan.
Sedan gick jag och duschade,hoppade i mjukisarna och tittade på bra film i mörkret.
Nu har jag fått vila mig men jag kände mig helt slut, jag har inte varvat ner förrän nu.
Lägenheten är ordnad och min plan är i verket igen. Go me.
Nedräkning om 15 minuter, nu är det bara 5 dagar kvar till Malta.
Jag tänkte börja använda min digitalkamera och göra det här till en både text och bild blogg from imorgon.
Så jag får visa er mina små mirakel i vardagen.

And I'd give up forever to touch you,
Cause I know that you feel me somehow.

Tipping the velvet.
Jag vet vad dom menar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela