Golden bay

Publicerad 2011-07-04 20:58:02 i Allmänt,


Igår va jag på Golden bay med mina nyfunna Afrikanska vänner.
Jätte fin stand strand, det finns nästan inga sandstränder här.

Jag håller på att lära Tigh hur man simmar.
Han är 35 år från Nigeria och hans farbror var med i krig.
Armen slängde hans farbror i vattnet och när han höll på att drunkna drog dom upp honom och sa att han fick vila. Hans farbror lärde i sin tur Tigh på samma sätt.
Det är fashinerade och se hur han simmar, han ser ut som alla möjliga olika djur.

Sedan blev jag bjuden på afrikansk mat som var helt fantastisk!

Idag har jag jobbar 08-17, jag har fått vanliga kontorstider nu.
Så efter jobbet gick jag och köpte en riktig snorkel!
Sedan gick jag och simmade.

Vattnet är varmt nu och  jag var snorklade i 1 timma utan att frysa.
Jag träffade en bläckfisk och ett stim med stora gula fiskar, krabbor.







Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela