Kort sammanfattning av fin helg

Publicerad 2011-08-21 22:33:31 i Allmänt,

Fredag: BBQ, jag gjorde jätte goda marinerade kyckling filéer och svensk potatissallad. Mycket trevlig kväll!

Lördag:Träning. Tjejerna hade ställt in och jag hade inte fått informationen så jag tränande fys med killarna.
Det gick bra, jag va envis. Dom applåderade och välkomnade mig i slutet av träningen. Jag log och tackade, efter  så gömde jag mig bakom ett hörd och höll på att spy. Ser fram emot nästa lördag!

Idag söndag: Den mest fantastiska dag! Seglat  med Dave och ett par bekanta hela dagen!
Vi lämnade hamnen kl 11 och kom hem 21. Vi åkte till ett helt fantastiskt ställe, utan turister.
Jag snorklade i timmar och såg EN ROCKA!
Jag samlade snäckor i handen och då jag plötsligt får jag se en muräna som väser åt mig nedanför.
Jag släppte snäckorna en efter en på muränan som attackerade dom innan den slingrade iväg under sjögräset.

Nu ligger jag i Jacques säng och väntar på att han ska komma hem från jobbet och hela sängen gungar.
Jag kan inte ens beskriva min dag, kan vara en av mina bästa. Jag har lärt mig jätte mycket.
Bilder kommer snart.


Så här såg muränan ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela