Attention please

Publicerad 2011-04-11 19:33:02 i Allmänt,

Jag vill träffa någon och upptäcka något, funderar på att dra till St julians efter jobbet.
kanske ska till Jennicke sen, en norsk kollega.
Såg bilder från motdemostrationen mot SDU igår på metro.
Hoppas att alla mår bra och att ingen skadade sig?
Och vad är det för kvinna som springer omkring och kletar avföring i kyrkor?!
Kan man inte lämna er en sekund.

Dom har jätte god pizza i gzira på väg och hem från jobbet, fullkomligt livsfarligt.
Idag har jag ätit 2 slize! Och på en av dom har dom ägg och bacon på, men den är jätte god.
Svamp pizzan är godast och det är den jag äter mest.
men idag flörtade pizzagubben med mig så nu känns det jobbigt att gå tillbaka, kanske är lika bra.
känns som jag har gått upp massor sen 3 veckor tillbaka.

Gnäll, matberoende, bekräftelsebehov, ont i magen,trötthet och tjockiskänsla.
Yeaah i think you all know what im dealing with here..
Dom har inte marabou i sina supermarket!!
Fick panik tills dom berättade att det finns en affär som heter candinavian som säljer snus,marabou och lite sånt som vanligtvis inte finns här.

Det syns att det är kväll på himlen nu och solen har börjat gå ner.
Jag går upp på taket sen när jag kommer hem och sätter mig med datorn.
Tror jag ska dricka ett glas vin och bara lyssna på havet och bilarna nedanför.
Sofie sa att jag får flytta in hos henne sålänge om vi inte hittar en lägenhet i tid, det kändes skönt.
Husen är inte så fina på utsidan men riktigt fräsha på insidan och man hyr möblerat för en billigare hyra än i Sverige.

Här är min skype alexandra.johansson10 / Alex





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela