Hey Friday!

Publicerad 2011-04-01 15:55:48 i Allmänt,

Bra musiki!! Dansar och skuttar som lambi.
Kör en rambo med lila tyll runt huvudet och provar kläder. Har löst problemet på gårdagensfråga ang packnings problemet. Vissa kläder går direkt till final och dom andra får tävla i andra chansen samt att jag tänkte ge bort lite till er när jag är klar.
Får bara ha med mig 40 kg.Har fått ännu mer struktur och jag har det uppstyrt.

Konstigt samtal med T men det spelar egentligen ingen roll antar jag, det ska bli skönt att åka och lämna allt bakom sig.
Mitt europeiska sjukförsäkringskort kom på posten idag.
Nu får hajarna pussa på mig hur mycket dom vill.

Det är fredag, taggat!
http://www.youtube.com/watch?v=xZGcw9HHOkU

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela