Sömnlösa natt

Publicerad 2009-03-31 03:00:42 i Allmänt,

Jag kan inte sova. 
Var är den där grusiga känslan i ögonen?
Jag vill försvinna in i drömmar.
Och det är nästan så jag vill väcka dig för att du är så vacker när du sover.
Du är så långt bort i  egen värld och jag står utanför och vill knacka på.
Men jag får inte för då vaknar du.

Jag vill säga att jag älskar dig mer än någonsin i natt.
Men jag kan inte för du är inte här, Du är långt där inne.
Och jag vill röra vid dig och vara en del av dig. 

Du har ditt huvud mot min axel och jag hör hur du andas tungt.

Jag saknar dig.


Kommentarer

Postat av: Johnny

Publicerad 2009-04-01 22:33:28

Du är fruktansvärt duktig på att skriva!!

Skiv en bok istället för att söka jobb vettja! alvar! :-)

Lider själv väldigt ofta av " insomnia" så jag känner verkligen igen mig i ditt inlägg.. Poesi..

Må Bäst!! / Johnny



(En människas högmod blir henne till förödmjukelse, men den ödmjuke vinner ära. Så märker hon att hennes hushållning går väl, hennes lampa släcks inte om natten. Må hon få njuta sina gärningars frukt, hennes verk skall prisa henne i portarna.): ordspråksboken 31.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-03 16:30:23

Tack Johnny

Blir jätte glad.

Hoppas ni har det bra i Danmark! kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela