söndagsmorgon!

Publicerad 2009-01-25 15:05:58 i Allmänt,

Igår va det fest hos mirre och sen vidare mot Gretas.
Hade ganska roligt men de känns som de saknas något.
Mirre svimmade inne på Gretas och jag Tappade bort min Mobil och hon i garderoben va så sjukt otrevlig!
Efter det bestämde jag mig för att bege mig hemåt utan mobil, och det va helt underbart att få krypa ner hos dig du gör mig alltid glad.

Och idag så vaknade jag av att Therese höll om mig och vi bara låg och skrattade och har gjort det fram tills nu.
Så  Fick jag veta att en kille hade hittat min Telefon på dansgolvet, och när jag ringde till honom va han super trevlig!
Vilket gjorde början på min  dag ännu bättre. Snällt av honom att lämna tillbaka den, Det är det inte många som hade gjort. Så rinde mamma och jag pratade med Zagah och Kaiza hur länge som helsOch nu ska vi äta jätte god frukost.Helt underbar början på en underbardag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela