Vart du än vänder dig

Publicerad 2009-02-25 20:11:15 i Allmänt,

Vart du dig än i världen vänder jagas du av systemets händer.

Idag har jag fikat med fatme
Jag fick en semla och varmchoklad
Det va roligt att träffa henne.
Hon har gått igenom hela den svängen som jag gör nu, så det är skönt att någon mer än Therese förstår.

Varför satsar man inte på att hjälpa folk innan dom når botten?
Konstigt att man måste komma dit med snaran runt halsen innan man blir trodd och få hjälp.
Jag menar det är ju smartare att att ta tag i problemet innan det går så lång.
( vi har inga resurser)
Samhället  tjänar ju tid och pengar långsiktigt?
Samma sak gäller skolor och elever och det mesta faktiskt.
Jag förstår inte riktigt hur dom tänker?
Men någon kanske borde sparka tillbaka mig i ledet?

det känns lite som att man skulle få ont i tanden och att man måste vänta tills man får operera hela käften.
På vilket sätt blir det billigare?

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2009-02-25 20:37:00

Man blir arg arg arg....jätte jätte arg

Arga Alex och lagens farbror haha

kyss

Postat av: Janni

Publicerad 2009-02-26 19:14:36

ÄLSKAR DIG SIS <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela