Glad påsk ,Skål!

Publicerad 2009-04-10 10:51:34 i Allmänt,

nu har man kvicknat till.
Hade så roligt igår, Fan va härligt att komma hem nöjd!
Vi har verkligen precis samma humor så härligt!
Mötte upp martina vid kungsportplatsen vid båten framför berså.
100 spänn kostade det! Och precis när jag hade gett honom pengarna så ångrade jag mig.
Så gick det inte att få tillbaka dom, Rena rånet.
Och när man har slutat träffa ett flatgäng så glider man in i nästa, va Fan.
Sen Vi träffade Janni på golden.

Det spelar ingen roll vart man är bara man är med rätt folk.
Timmarna bara flög iväg och vi va sist kvar.
Sen gick vi hem och hade efterfest till Magnus Uggla och Electric banana band.
Nu ska man bara ta en dush, Sen vidare till nästa.
Det är så det ska gå till!
 
Tack Jesus för att du blev korsfäst, så vi fick ha så roligt, Amen. 


Kommentarer

Postat av: Eriksson

Publicerad 2009-04-10 11:27:44

hahah hade VI efterfest? Det va snarare DU som hade efterfest med dig själv medans alla andra sov haha.

Gjorde Bittska pirajan med dig själv hahha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela