Jag har drömmar.

Publicerad 2009-04-07 10:22:36 i Allmänt,

När jag skriver i min blogg så lämnar känslorna kroppen.
Det är skönt, Som en dagbok. Jag tänker knappt på att andra ska läsa den längre.
Innan skrev jag det jag trodde andra skulle tycka va intressant.
Ibland är det nästan så jag vill ta bort den för att jag delar min känslor, mina riktiga.
Man känner sig ganska utsatt.

Men på senaste har jag glömt att skriva allt det roliga jag gör också.
Jag ska ändra mitt tanke sätt så jag måste börja göra det.
Idag är det en bra dag, jag känner det!

Är uppe och pysslar i köket, Therese sover fortfarande.
Lyssnar på Belle & Sebastian och skriver.
Ska göra frukost till henne snart men först ska jag diska klart.
Sen ska vi nog åka ut till marstrand och jag ska söka lite jobb, Jag vill helst ha deltid.
Jag tänker inte leva för att jobba, Hur mycket än folk vill det. Bara man klarar sig!

Jag har börjat  fundera på körkort också.
Kanske en intensiv kurs. 
Och vi ska åka utomlands snart, Vi ska flyga ut i världen.
Så vill jag nog skriva en bok, Jag ska bara komma på vad jag ska skriva om.
Mina Jordgubbar har börjat växa, Jag älskar jordgubbar!
i framtiden vill jag nog ha en stor trädgård! Så jag kan planera massor och va en riktig kärring!
Härligt, Nu ska jag fortsätta innan hon vaknar.

Kärlek!




Kommentarer

Postat av: Johnny

Publicerad 2009-04-10 05:14:16

Du har så fullständigt rätt!!!

Kan inte sova spanar in din grymma blogg...

"man skall inte leva för att jobba utan jobba för att leva"

Vad än alla andra tycker!!!

Må bäst!!

Postat av: Björn

Publicerad 2009-04-15 15:01:54

Fy fan vilken fin bild hörrödu.. :) hoppas allt är kalas med dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela