Jag skulle också skita på oss!

Publicerad 2009-04-14 18:02:18 i Allmänt,

Har varit hemma hos Åhman idag, Druckit thé på balkongen.
Sen åkte vi in till Brunnsparken, Tror ni inte jag får en fågelskit  på låret!
Fick ställa mig lite diskret bakom ett träd samtidigt som jag försöker hejda ett as garv.
Sen va det raka vägen hem och byta kläder och tvätta mig.

MEN JAG BLEV IALLAFALL INTE NERSPRUTAD PÅ ANDRA LÅNGGATAN!

Vissa saker är så svårt, Fast dom egentligen inte är svåra alls.
Det är jävligt svårt att leva överhuvudtaget.
Det känns som om alla går omkring och tröstar sig med ( sånt är livet)
Om man fick göra så att man aldrig blev född? Välja sälv.
Då sårar man ingen, Lever man verkligen för sin egen skull?
Jag vet att det låter hemskt, Men helt ärligt?


Ångra aldrig det du har gjort, ångra det du aldrig gjorde.

Kommentarer

Postat av: Johnny

Publicerad 2009-04-14 22:50:31

Halloj där :-) Du vet väl att bli fågelskit bombad, betyder tur.

Må Bäst!! / Johnny



Tro att ivet är värt att leva och din tro kommer att förverkliga det. Man bör ej vara alltför rädd för att begå fel ch misstag; det största misstag är att förvärva sig erfarenhet.Den som adrig begår dårskaper, är inte så förnuftig som han tror. Lev och njut av livet i dag! I´morgon kan det vara för sent! Den som fruktar döden har ingen glädje av livet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela