de börjar ordna upp sig.

Publicerad 2008-11-14 12:55:42 i Allmänt,

sa upp mig från prokat för att de suger så jävla hårt o jobba där, så ringde och sa som de va.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I onsdags: fick jobbet  ute vid nya varvet, trots att det va orkan och regn  medans vi letade efter stället.
Och när jag kom fram droppade det om mig  och min frill hörde hemma på nittio talet, Och att han som interjuvade mig verkade mer nervös än mig, Och när jag gick därifrån så va de solsken, Livets komik.  Börjar på måndag. Sen skrev vi på kontraktet på lägenheten I onsdags också, yeeees!
flyttar in den 1 december. Linus min kära bror fyllde 17 också så jag begav mig hem för att gratulera, åt massa kladdkaka och muffins :)

Torsdagen, va jag med mamma hela dagen :)
hälsade på mormor också så jag fick massa nybakat bröd.
Sen tog jag tåget tillbaka till Göteborg.

Fredag:  och vem vet vad som händer ikväll :)
 Ska kolla me martina va hon ska göra ikväll.
men jag  känner inte för att gå ut,Och det har inget med att jag har flickvän att göra,  Man är på samma ställen me samma folk. jag saknar mina vänner, kom hem nu för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela