solig helg

Publicerad 2008-06-10 23:13:00 i Allmänt,


Lördag: Becca kom och jag hade så sjukt roligt ! Vi grillade bara vi 2,  Hon får mig att må så bra hon är mitt ljus!
när det gick över från att lukta korv till att lukta brand förstod vi att gräset brann, fick panik och släckte de med hjälp av en vattenflaska silken tur att vi hade hällt vatten runt om innan annars hade de nog varit ganska kört, Becca började lipa inne på ica när hon till sin fasa såg att dom hade slutat sälja/ tillverka hennes favorit glass haha!
Och sen trampade hon i hundbajs efter att jag hade sniglat mig med tiden och envisades med att mata fiskarna med det sista korvbrödet medans hon höll på att dö av törst! Hon älskar mig och jag älskar henne! Sen hade vi en hederlig nattpromenad som slutade med en hederlig pizza på Dillans! Livet kan inte bli bättre när man är med dig.


Söndag: badade med magnus johanna fredrik och Joanna, det va årets första dopp efter många om och men!
Jag va även strandens skämt för jag va så blek, magnus skrek av förtvivlan för att jag va så blek. ( släck lampan , släck lampan!) Senare på kvällen skatade jag med Johanna och Joanna.

Måndag: åkte med Joanna in till Göteborg, Jobbade och sov.

Tisdag ( Idag) så har jag umgåtts med min underbara familj en stund nu på kvällen och vi har inte gjort annat än att skratta, helt underbart. Försäljningen gick sådär idag fick iväg 3 ordrar. Och jag känner att jag hatar Liseberg just för tillfället som fyller tåget hem med massa fjortisar med rosa kanin öron som skriker i hela vagnarna så man måste byta plats 3 gånger innan man slår sig till ro, och man vet att det inte hjälper att be dom dämpa sig.

Funderar även mycket på varför någon väljer att säga en sån sak till dig?
När jag vet att jag inte har sagt en sån sak det skulle jag inte göra, Rebecca och john skrattade när jag berättade för dom. Och ja menar ta dina skor och säga att ditt hår är fult lite bättre fantasi får man fan ha om man ska bli trovärdig.
Det som stör mig mest, stör mig även på mig själv för att jag bryr mig. Men jag tycker att det är jobbigt att folk går runt och tror att jag har sagt det och tror att jag är på ett visst sätt, shit dom måste tro att jag är ett svin. Men jag har aldrig brytt  mig innan så varför skulle jag bry mig om vad folk tycker och tänker nu?! Jag måste hitta tillbaka till mig själv, mitt självständiga starka jag.

Det liksom föll när jag träffade henne, Jag har enligt henne själv förstört henne och hon har förstört dom delarna som jag uppskattade hos mig själv mest. Jag måste hitta tillbaka, och det kommer jag att göra.

Och istället för att supa bort mina pengar denna månaden så ska jag ta med mina syskon till Äckel Liseberg som fyller tåget med fjortisar, Och spendera mina pengar på dom istället på det som betyder för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela