Explotion

Publicerad 2008-06-15 11:36:01 i Allmänt,

Spriten va billig men fyllan va dyr.
fan va bra sagt!

VARNING:
Jag har ingen snus, och jag känner mig seg och irriterad och kan explodera på 10 sekunder
och äter allt som kommer i min väg. i feel like shit.
jag känner verkligen att jag är arg på allt och alla och jag vill bara dra täcket över huvudet och önska att det kunde blir en ny dag! Fast o andra sidan ska jag jobba imorgon så det vill jag inte heller?!
Jag vill äta nått riktigt jävla gott, men kan inte komma på vad? för det är inget som passar idag?
kanske friterad kyckling på thai silk!  Synd bara att jag befinner mig i herrljunga och är fattig som en lus!
Och det är hela 10 dagar kvar till löning!!
Det löser sig INTE!



Säkert- Någon gång måste du bli själv

Det här vet du inte om
Men jag väntar på dig
Någon gång måste du bli själv
Och jag väntar på dig
Jag vidar tiden och det kommer ta tid
Jag har inte sagt något än
Men jag väntar, väntar

Du är inte så fin
Men det är nåt med dig
Som att komma hem
Första gången ja, du sa hej
Det är så logisk alla fattar utom du
Du har inte en aning
Att jag tänker på dig precis just nu

Någon gång måste du bli själv
Någon gång måste du bli själv

Hon har ett falskt leende
Jag har sett det
Hur har du undgått det alla de här åren
Och jag har sett dina pupiller växer
När du är med mig
Du vet inte om det än
Det kommer att bli du och jag
Tillslut

Någon gång måste du bli själv
Någon gång måste du bli själv
Någon gång måste du bli själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela