dagen kvällen natten morgonen nutid!

Publicerad 2008-06-26 17:43:59 i Allmänt,

Igår efter Jobbet så mötte vi upp therese, Drog till cheez eller hur det stavas.
Dom hade fula tapeter men det va trevligt ända till hon och han försvann in mot toaletterna och vi undrar vart  dom tar vägen, Sen kommer en as arg vakt ut med henne och och skriker du ska gå hem nuuuuu!

VA HÄNDER ??!

( jag ska bara ta min mobil och mina saker)
( NEJ du ska gå hem nu! Du är inte välkommen här längre!)
( du har förnedrat dig i dubbelförmärkelse)
HAHA!

Och han är borta, då har dom tagit honom i polisgrepp och slängt ut honom utan hans saker, 
Det va det roligaste jag har varit med om på länge.. Allt dom ville va att sprida lite kärlek på krogtoaletten...
och kön hade tydligen börjat ringla sig ut när de bara va en toalett som funkade och dom låste upp toaletten när kärleken speds... så det va bara att svepa ölen och dra vidare....

Vi drog vidare mot rockbaren, Där va det full rulle kanel bulle..
Vi sitter vid bordet och då ser jag ett ölglas komma flygande upp mot lampan i slow motion och det flyger glas över golvet... sen kommer det ett gäng killar som börjar slåss! asså verkligen hårt man hörde smällarna igenom musiken, stackars jävel va han blödde.. Men det är trevligt folk där, man kan börja prata med vem som helst....
Sen blev med mcdonalds i hamnen med måsarna..

Hallllåååååå kaj!
Halllåå boje! 

Det finns så mycket jag skulle kunna skriva men pallar inte riktigt..
Vi drog hem till farsan, och vinglade in i hallen precis när han skulle gå till jobbet.
Jessica somnade och låg och snarkade.. och vi somnade lite senare än henne helt enkelt..
nu sitter jag här på det här jävla lågavlönade jobbet och vill bara gå hem och få allt överstökat..

jag har fått glasögon!
så nu ska jag gå hem och se lite bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela